سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

سوالات متداول

 

چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

برای این کار لازم است شما صفحه مربوط به نحوه ثبت سفارش را مطالعه فرمایید.

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

به سه صورت پرداخت حضوری سفارش ( دریافت کالا در داروخانه) ، کارت به کارت و پرداخت آنلاین (درگاه ملت، زرین پال) میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید. برای اطلاعات بیشتر شما می توانید صفحه مربوط به نحوه پرداخت را مطالعه نمایید.

در چه ساعاتی امکان ثبت سفارش دارم ؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید. .

آیا برای خرید کالا می توانم از خدمات مشاوره استفاده کنم؟

بله. شما  می توانید با تماس با شماره  02136279779 از مکالمه با مشاورین دیجی سیتی به صورت رایگان بهره‌مند شوید و یا پیغام خود را در چت آنلاین وب سایت ارسال کنید.

چگونه می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

با شماره گیری 02136268030 می توانید سفارش خود را تلفنی ثبت کنید و یا پیغام خود را در چت آنلاین وب سایت ارسال کنید.

آیا خرید از دیجی سیتی در تعداد دارای محدودیتی است؟

خیر. اما وابسته به شرایط موجودی جنس داخل انبار تعداد سفارش فقط به تعداد مجاز تعریف شده قابل خرید می‌باشد.

پیگیری سفارش در دیجی سیتی چگونه است؟

جهت پیگیری سفارشات و کد رهگیری صفحه پیگیری سفارشات را مطالعه کنید. همچنین می توانید با شماره  02136268030  از وضعیت سفارش خود مطلع شوید و یا پیغام خود را در چت آنلاین وب سایت ارسال کنید.

روش های پرداخت چگونه است؟

برای اطلاع از چگونگی روش پرداخت صفحه روش های پرداخت را مطالعه کنید.

چگونه می توانم به دیجی سیتی اعتماد کنم؟

فروشگاه اینترنتی مثبت سبز دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک در زمینه راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی است. در اختیار داشتن این نماد نشان‌دهنده امن بودن محیط مثبت سبز برای سفارش‌گذاری هم ‌میهنان گرامی است.

آیا کالاهایی که در سایت دیجی سیتی بفروش می رسد اصل هستند؟

بله . کالاهایی که در در دیجی سیتی بفروش میرسد، دارای اصالت است .

چطور از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کنیم ؟

متاسفانه با وجود حجم بالایی از کالاهای قاچاق و تقلبی در بازار، داروخانه آنلاین دیجی سیتی بر آن شد تا دغدغه شما عزیزان از بابت اصل یا تقلبی بودن محصولات حل کند. یکی از راه‌هایی که سازمان مبارزه با قاچاق کالا در اختیار مصرف کننده‌ها قرار داده تا از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کنید، استعلام از طریق بارکد درج شده روی برچسب کالا است.

برای استعلام و اطمینان از اصل بودن لوازم آرایشی و بهداشتی، مکمل‌های دارویی و … می‌توان از طریق سامانه TTAC از صحت کد اصالت محصول استعلام گرفت. برای این کار راه‌های مختلفی وجود دارد که عبارتند از:

ارسال کد اصالت به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲
شماره گیری تلفن گویای ۰۲۱۶۱۸۵

آیا می توان همواره از پرداخت در محل استفاده نمود؟

خیر، پرداخت در محل ویژه شهروندان ورامین می باشد.

آیا شرایط اقساط و یا چک برای خرید وجود دارد؟

خیر. در حال حاضر چنین امکانی  وجود ندارد.

قوانین ارسال دیجی سیتی چگونه است؟

تمام قوانین ارسال و تمام راه‌های ارسال به همراه زمان و هزینه در منوی صفحه روش های ارسال عنوان شده است.

آیا می توان کالاهای سفارش داده شده را به صورت حضوری در دیجی سیتی تحویل گرفت؟

بله، شهروندان ورامینی میتوانند 24 ساعته با مراجعه به داروخانه شبانه روزی دکتر یوسفی ورامین خدمت خود را دریافت کنند.

کالاهایی که از طریق پست ارسال می‌شود امکان رهگیری دارد؟

برای اطلاع از کد رهگیری لطفا به صفحه دریافت کد رهگیری پستی مراجعه کنید و سپس  با وارد نمودن شماره موبایل و شماره سفارش خود کد رهگیری پستی خود را دریافت نمایند.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی گردد. تاکید می شود، در صورت نیاز با پشتیبانی  تماس بگیرید 02136268030 با ما تماس بگیرید و یا پیغام خود را در چت وب سایت ارسال کنید.

برگشت به بالا
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.